ОПИС ДОКУМЕНТУ
Автор: | |
---|---|
Галузь: | Освіта, наука |
Статус: | Прийнятий вцілому |
Дата: | 15.06.2021 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 4
Про організацію проведення конкурсу для визначення опорного закладу серед закладів загальної середньої освіти Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області.
ЛУБЕНСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
(тринадцята позачергова сесія восьмого скликання)
18 червня 2021 року №
Про організацію проведення конкурсу для визначення опорного закладу серед закладів загальної середньої освіти Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області
Відповідно до ст. 25, 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні“, ст. 13 Закону України „Про освіту“, ст. 8 Закону України „Про повну загальну середню освіту“ та Положення про освітній округ і опорний заклад освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 № 532, з метою створення умов для реорганізації та модернізації системи загальної середньої освіти у Хорольській міській територіальній громаді, виявлення ефективних моделей діяльності закладів освіти та формування мережі опорних закладів загальної середньої освіти, враховуючи рекомендації постійної комісії з питань охорони здоров’я, освіти, культури, молодіжної політики та спорту, міська рада вирішила: 1. Затвердити Положення про конкурсну комісію для визначення опорного закладу серед закладів загальної середньої освіти Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області згідно з додатком № 1 (додається). 2. Затвердити Умови проведення конкурсу для визначення опорного закладу серед закладів загальної середньої освіти Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області згідно з додатком № 2 (додається). 3. Затвердити склад конкурсної комісії для визначення опорного закладу серед закладів загальної середньої освіти Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області згідно з додатком № 3 (додається). 4. Провести до 15 липня 2021 року конкурс для визначення опорного закладу серед закладів загальної середньої освіти Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області. 5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на відділ освіти, молоді та спорту Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області та постійну комісію з питань охорони здоров’я, освіти, культури, молодіжної політики та спорту. |
Додаток 1
до рішення 13 позачергової сесії Хорольської міської ради восьмого скликання від №
про конкурсну комісію для визначення опорного закладу серед закладів загальної середньої освіти Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області
- Загальні положення
- Конкурсна комісія для визначення опорного закладу серед закладів загальної середньої освіти Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області (
- У своїй діяльності конкурсна комісія керується Конституцією України, законами України, іншими нормативно-правовими документами та цим Положенням.
- Основними принципами діяльності конкурсної комісії є:
колегіальність щодо прийняття рішень;
розгляд конкурсних пропозицій у повному обсязі відповідно до встановлених умов проведення конкурсу;
обґрунтованість прийнятих рішень;
рівність усіх претендентів перед комісією;
незалежність та професійність членів комісії.
- Організаційне забезпечення діяльності конкурсної комісії здійснює відділ освіти, молоді та спорту Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області.
- Завдання та функції конкурсної комісії
- Основним завданням конкурсної комісії є виявлення ефективних моделей діяльності закладів загальної середньої освіти, які забезпечують умови для рівного доступу до якісної освіти, постійне підвищення її якості, раціональне використання наявних ресурсів, підтримку творчо працюючих педагогічних колективів, зміцнення матеріально-технічного оснащення закладів з метою виявлення потенційного кандидата на статус опорного закладу освіти.
- Основними функціями конкурсної комісії є:
прийом документів від закладів загальної середньої освіти, які виявили бажання взяти участь у конкурсі;
розгляд та прийняття рішення про визначення переможця конкурсу;
подання рішення конкурсної комісії щодо переможця конкурсу на
затвердження сесії Хорольської міської ради.
3. Порядок утворення та організація діяльності конкурсної комісії
3.1. Конкурсна комісія утворюється відповідно до рішення сесії Хорольської міської ради.
3.2. Конкурсна комісія утворюється у кількості 9 осіб у складі:
голови комісії;
заступника голови конкурсної комісії;
секретаря конкурсної комісії;
членів конкурсної комісії.
3.3. Кількісний та персональний склад конкурсної комісії, зміни до нього та положення про конкурсну комісію затверджуються рішенням сесії Хорольської міської ради.
3.4. Очолює конкурсну комісію голова, який організовує роботу комісії та несе персональну відповідальність за виконання покладених на конкурсну комісію завдань і функцій.
3.5. Формою роботи конкурсної комісії є засідання.
3.6. Засідання конкурсної комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше ніж 2/3 її складу.
3.7. Рішення конкурсної комісії приймається простою більшістю голосів присутніх на її засіданні членів комісії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови комісії.
3.8. Засідання конкурсної комісії оформляється протоколом, який
підписується всіма присутніми на засіданні членами комісії. Кожний член комісії може додати до протоколу особисту думку.
- Права та обов’язки конкурсної комісії
одержувати у встановленому порядку від посадових осіб установ, організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на комісію завдань;
4.2. Конкурсна комісія зобов’язана:
організовувати проведення конкурсу на визначення опорного закладу серед закладів загальної середньої освіти Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області відповідно до чинного законодавства України та цього положення;
забезпечувати рівні умови для всіх кандидатів щодо визначення опорного закладу.
4.3. Голова конкурсної комісії:
визначає дату та час проведення засідань конкурсної комісії;
скликає засідання конкурсної комісії;
головує на засіданнях;
вирішує питання стосовно діяльності конкурсної комісії;
надає доручення членам комісії.
4.4. Заступник голови конкурсної комісії, у випадку відсутності голови конкурсної комісії, виконує його обов’язки.
4.5. Секретар конкурсної комісії:
забезпечує скликання засідань конкурсної комісії;
приймає документи від закладів освіти, які виявили бажання взяти участь у конкурсі;
оформлює протоколи засідань конкурсної комісії;
веде документацію конкурсної комісії та забезпечує її зберігання.
4.6. У разі відсутності секретаря конкурсної комісії, голова комісії на засіданні конкурсної комісії доручає тимчасово виконувати обов’язки секретаря іншому членові комісії.
4.7. Члени конкурсної комісії:
беруть участь у засіданнях конкурсної комісії;
на засіданнях беруть участь в обговоренні поданих матеріалів та прийнятті рішень про допущення закладів освіти до конкурсу, визначенні переможців конкурсу;
мають право висловлювати особисту думку із занесенням до протоколів засідань конкурсної комісії.
Секретар міської ради Ю.В. Бойко
Додаток 2
до рішення 13 позачергової сесії Хорольської міської ради восьмого скликання від №
проведення конкурсу для визначення опорного
закладу серед закладів загальної середньої освіти
Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області
- Загальні положення
- Умови проведення конкурсу для визначення опорного закладу серед закладів загальної середньої освіти Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області (далі - Конкурс), визначають його мету, завдання та критерії.
- Конкурс проводиться відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19 червня 2019 року № 532 „Про затвердження Положення про освітній округ і опорний заклад освіти“.
- Організаційне та матеріально-технічне забезпечення проведення Конкурсу здійснює відділ освіти, молоді та спорту Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області.
2. Мета та завдання Конкурсу
2.1. Метою Конкурсу є створення умов для комплексної реорганізації і модернізації системи загальної середньої освіти Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області, забезпечення рівного доступу до якісної освіти, організація профільного і професійного навчання, концентрація та ефективне використання наявних ресурсів, спрямування їх на задоволення освітніх потреб здобувачів освіти.
2.2. Основним завданням Конкурсу є виявлення ефективних моделей діяльності опорних закладів загальної середньої освіти, які забезпечать умови для рівного доступу до якісної освіти, постійне підвищення її якості, раціональне використання наявних ресурсів, підтримку творчо працюючих педагогічних колективів, зміцнення матеріально-технічного оснащення закладів.
3. Порядок проведення Конкурсу
3.1. Організацію та проведення Конкурсу забезпечує конкурсна комісія з проведення Конкурсу на визначення опорного закладу серед закладів загальної середньої освіти Хорольського району (далі - Комісія), склад якої затверджується рішенням сесії Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області.
Учасниками Конкурсу є заклади загальної середньої освіти І-Ш ступенів, які знаходяться на території Хорольської міської територіальної громади та мають не менше 200 учнів (вихованців).
- Для участі у Конкурсі закладам загальної середньої освіти необхідно подати до відділу освіти, молоді та спорту Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області:
заяву на участь у Конкурсі, до якої додаються наступні документи:
1) план розвитку закладу загальної середньої освіти (5-7 сторінок) на наступні 3 роки (базовий для порівняння – з попереднім навчальним роком), який містить обов’язкову інформацію:
забезпечення доступу до отримання освітніх послуг в опорному закладі (проектна потужність опорного закладу; кількість учнів, що навчаються з території обслуговування закладу загальної середньої освіти; кількість учнів, які будуть підвозитися до опорної школи після консолідації мережі; маршрути підвезення учнів та педагогічних працівників (з розрахунком відстаней та приблизного часу в дорозі; транспорт, яким здійснюється підвезення);
мережу класів та їх наповнюваність;
концепцію діяльності опорної школи;
перспективи допрофільної підготовки та профільного навчання;
організація інклюзивного навчання при наявності дітей з особливими освітніми потребами;
удосконалення матеріально-технічної, навчально-методичної бази, укомплектування бібліотечних фондів, створення медіотеки, ресурсної кімнати;
забезпеченість педагогічними кадрами;
залучення бюджетних, позабюджетних коштів, інвестицій, участь у міжнародних , всеукраїнських, регіональних проектах;
2) опис інвестиційних потреб опорної школи (придбання шкільних автобусів для перевезення учнів, оснащення навчальних кабінетів, придбання мультимедійного обладнання, встановлення мережі wi-fi з безкоштовним (безпечним) доступом, заходи з енергозбереження, ремонт приміщень, зміцнення кадрового потенціалу, тощо);
3) матеріально-технічна база діюча на сьогодні: навчальні кабінети фізики, хімії, біології, географії, інформатики (вказати кількість комп’ютерів у кожному з них, кількість учнів на 1 комп’ютер, доступ до швидкісного Інтернету, наявність локальної мережі) та інше; лабораторії, навчальні майстерні, забезпечені відповідним обладнанням; класи з комп’ютерним і мультимедійним обладнанням; спортивні об’єкти з відповідним обладнанням; актова зала; бібліотека з укомплектованими бібліотечними фондами, науково-методичною, художньою та довідковою літературою; їдальня (вказати кількість посадкових місць); внутрішні туалети;
4) якість надання освітніх послуг закладом загальної середньої освіти за останні 3 роки:
результативність участі учнів в ДПА у формі ЗНО, працевлаштування випускників;
результативність участі учнів у всеукраїнських предметних олімпіадах, конкурсах - захистах МАН України, всеукраїнських учнівських турнірах, інших інтелектуальних змаганнях);
інформація про рівень професійної підготовки педагогічних кадрів (результативність участі у професійних конкурсах, Всеукраїнських конкурсах „Вчитель року“ і „Класний керівник року“, виставках ефективного педагогічного досвіду, міжнародних виставках „Сучасні заклади освіти“, „Інноватика в сучасній освіті“ тощо).
3.4. Конкурсні матеріали оформлюються в двох примірниках комп’ютерним набором, кегель 14, інтервал 1. Обов’язково додається електронна версія у текстовому редакторі Word.
3.5. Оголошення про Конкурс розміщується на офіційному сайті Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області.
4. Терміни проведення Конкурсу
4.1. Конкурс проводиться у два етапи:
I етап - підготовчий, подання заяв відповідними закладами загальної середньої освіти Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області на участь у Конкурсі до відділу освіти, молоді та спорту Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області (5 календарних днів з моменту оголошення Конкурсу).
II етап - основний, визначення переможців Конкурсу (3 календарних дні).
5. Критерії оцінювання
5.1. Підсумки Конкурсу підводяться за загальною сумою балів.
5.2. Подані матеріали на Конкурс оцінюються від 1 до 10 балів.
5.3. Максимальна сумарна кількість балів – 40 балів.
6. Визначення переможців Конкурсу
6.1. Визначення переможців Конкурсу проводить комісія відповідно до критеріїв визначення опорного закладу серед закладів загальної середньої освіти.
6.2. Комісія працює на громадських засадах.
6.3. Засідання комісії є правомочним, якщо на ньому присутні не менше двох третин її складу.
6.4. Рішення комісії про визначення переможців Конкурсу ухвалюється шляхом відкритого голосування простою більшістю голосів присутніх на засіданні її членів.
6.5. На підставі рішення комісії визначається опорний заклад серед закладів
загальної середньої освіти Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області, який затверджується рішенням сесії Хорольської міської ради.
6.6. Результати конкурсу оприлюднюються на сайті Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області.
Секретар міської ради Ю.В. Бойко