ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | XIV |
Скликання: | VIII |
Вид: | В цілому |
Номер: | 4 |
Дата реєстрації: | 18.06.2021 |
Проголосовано: | 29.06.2021 11:12:35 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
22
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
3
- Відсутні
2
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 4
ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
ЛУБЕНСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
(чотирнадцята сесія восьмого скликання)
2. Відділу бухгалтерського обліку і звітності внести зміни в штатний розпис і провести відповідні розрахунки згідно внесених змін.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань економічного розвитку, планування бюджету, залучення інвестицій та підприємництва.
Міський голова С.М. Волошин
ЛУБЕНСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
(чотирнадцята сесія восьмого скликання)
29 червня 2021 року №
Про внесення змін до рішення другого пленарного засідання 1 сесії Хорольської міської ради 8 скликання «Про затвердження структури та загальної чисельності апарату міської ради» від 08.12.2020 №9 та 3 сесії Хорольської міської ради 8 скликання від 23.12.2020 № 14
Відповідно до ст.26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
міська рада вирішила:
1. Викласти розділ «Відділ соціального захисту населення» у структурі апарату Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області та її виконавчих органів у наступній редакції:
Про внесення змін до рішення другого пленарного засідання 1 сесії Хорольської міської ради 8 скликання «Про затвердження структури та загальної чисельності апарату міської ради» від 08.12.2020 №9 та 3 сесії Хорольської міської ради 8 скликання від 23.12.2020 № 14
Відповідно до ст.26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
міська рада вирішила:
1. Викласти розділ «Відділ соціального захисту населення» у структурі апарату Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області та її виконавчих органів у наступній редакції:
№ з/п | Назва структурного підрозділу та посад | Кількість штатних посад |
1 | Начальник відділу | 1 |
Сектор з прийому заяв та документів на призначення державних соціальних допомог та компенсацій: | 13 | |
2 | Завідувач сектору | 1 |
3 | Головний спеціаліст – соціальний менеджер | 1 |
4 | Спеціаліст І категорії | 11 |
Сектор з питань надання реабілітаційних послуг, забезпечення санаторно-курортним лікуванням окремих пільгових категорій населення та соцального патронатажу осіб, які потребують стороннього догляду: | 3 | |
5 | Завідувач сектору | 1 |
6 | Спеціаліст І категорії | 2 |
Сектор з питань забезпечення виконання місцевих програм: | 2 | |
7 | Завідувач сектору | 1 |
8 | Спеціаліст І категорії | 1 |
Всього | 19 |
2. Відділу бухгалтерського обліку і звітності внести зміни в штатний розпис і провести відповідні розрахунки згідно внесених змін.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань економічного розвитку, планування бюджету, залучення інвестицій та підприємництва.
Міський голова С.М. Волошин