ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

LXXIV

Скликання:

VIII

Вид:

За основу і в цілому

Номер рішення:

3471

Проголосовано:

28.10.2025 13:23:00

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    16
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    1
  • Відсутні
    10

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ДРУК РІШЕННЯ

ТЕКСТ РІШЕННЯ: № 3471
Про внесення змін до структури виконавчого комітету Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області

ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

ЛУБЕНСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

третє пленарне засідання сімдесят четвертої сесії восьмого скликання

РІШЕННЯ

28 жовтня 2025 року №3471

Про внесення змін до структури виконавчого комітету Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області

Розглянувши пропозицію Хорольського міського голови Волошина С.М., керуючись пунктом 5 частини 1 статті 26, пунктом 6 частини 4 статті 42, статтею 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пунктом 3 статті 12 Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування» від 13.01.2005 № 2342-IV, а також приймаючи до уваги службову записку начальника служби у справах дітей від 07 серпня 2025 року №01-09/196, міська рада,

ВИРІШИЛА:

  1. Внести зміни до структури виконавчого комітету Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області, а саме:
    1.1. вивести з 31 грудня 2025 року зі штатної структури служби у справах дітей виконавчого комітету Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області посади:
    – провідний спеціаліст у кількості 1 штатної одиниці;
    – спеціаліст І категорії у кількості 1 штатної одиниці.
    1.2. ввести з 31 жовтня 2025 року до штатної структури служби у справах дітей виконавчого комітету Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області сектор з питань опіки та піклування.
    1.3. визначити наступну структуру сектору з питань опіки та піклування служби у справах дітей виконавчого комітету Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області:
    - завідувач сектору;
    - головний спеціаліст у кількості 1 штатної одиниці.
  2. Затвердити 31 грудня 2025 року загальну чисельність апарату Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області та її виконавчого комітету у кількості 147 штатних одиниць.
    2.1. Затвердити з 31 жовтня 2025 року по 31 грудня 2025 року тимчасову загальну чисельність апарату Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області та її виконавчого комітету у кількості 149 штатних одиниць.
  3. Затвердити Структуру та чисельність апарату Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області та її виконавчого комітету з 01 січня 2026 року в новій редакції (додаток 1).

3.1. Затвердити Тимчасову структуру та чисельність апарату Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області та її виконавчого комітету з 31 жовтня 2025 року по 31 грудня 2025 року (додаток 2).

4. Відділу бухгалтерського обліку і звітності виконавчого комітету Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області привести штатний розпис у відповідність із внесеними змінами.

5. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань регламенту, депутатської діяльності, гласності, законності та соціального захисту населення.

Міський голова Сергій ВОЛОШИН

Додаток 1

до рішення третього пленарного засідання сімдесят четвертої сесії Хорольської міської ради восьмого скликання від 28.10.2025 №3471

Структура та загальна чисельність апарату Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області та її виконавчих органів


п/п
Назва структурного підрозділу та посад Кількість штатних одиниць
1. Керівництво: 14
Міський голова 1
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів 1
Секретар міської ради 1
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету 1
Староста 10
2. Відділ економічного розвитку та інвестицій: 3
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 2
3. Відділ з питань містобудування, архітектури та цивільного захисту населення: 3
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 2
4. Відділ з питань земельних відносин та екології : 8
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 3
Спеціаліст І категорії 4
5. Загальний відділ: 25
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 3
Спеціаліст І категорії 1
Діловод 19
Оператор комп’ютерного набору 1
6. Відділ правового забезпечення та утримання персоналу: 5
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 1
Провідний спеціаліст 2
Спеціаліст І категорії 1
7. Відділ бухгалтерського обліку і звітності: 3
Начальник відділу - головний бухгалтер 1
Головний спеціаліст 2
8. Центр надання адміністративних послуг: 17
Начальник відділу-адміністратор 1
Адміністратор 14
Сектор реєстрації місця проживання та ведення реєстру територіальної громади:
Завідувач сектору-спеціаліст з питань реєстрації місця проживання та ведення реєстру територіальної громади 1
Головний спеціаліст з питань реєстрації місця проживання та ведення реєстру територіальної громади 1
9. Відділ державної реєстрації: 5
Начальник відділу-державний реєстратор 1
Державний реєстратор 3
Діловод 1
10. Господарський відділ: 39
Начальник відділу 1
Завідувач господарства 1
Водій автотранспортних засобів 8
Сторож 10
Опалювач 8
Прибиральник службових приміщень 11
11. Служба у справах дітей: 4
Начальник служби 1
Головний спеціаліст 1
Сектор з питань опіки та піклування:
Завідувач сектору 1
Головний спеціаліст 1
12. Відділ інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та організаційної роботи: 4
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 2
Спеціаліст І категорії 1
13. Відділ з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства та благоустрою: 7
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст-бухгалтер 1
Головний спеціаліст 3
Провідний спеціаліст-юрист 1
Спеціаліст І категорії 1
14. Архівний відділ: 3
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 1
Спеціаліст І категорії 1
15. Сектор з питань державного контролю за використанням та охороною земель: 2
Завідувач сектору-державний інспектор 1
Головний спеціаліст-державний інспектор 1
16. Відділ мобілізаційної роботи: 5
Начальник сектору 1
Головний спеціаліст 1
Інспектор з військового обліку 3
Загальна штатна чисельність 147

Секретар міської ради Юлія БОЙКО

Додаток 1

до рішення третього пленарного засідання сімдесят четвертої сесії Хорольської міської ради восьмого скликання від 28.10.2025 №3471

Тимчасова структура та загальна чисельність апарату Хорольської

міської ради Лубенського району Полтавської області та її виконавчих органів з 31 жовтня 2025 року по 31 грудня 2025 року


п/п
Назва структурного підрозділу та посад Кількість штатних одиниць
1. Керівництво: 14
Міський голова 1
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів 1
Секретар міської ради 1
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету 1
Староста 10
2. Відділ економічного розвитку та інвестицій: 3
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 2
3. Відділ з питань містобудування, архітектури та цивільного захисту населення: 3
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 2
4. Відділ з питань земельних відносин та екології : 8
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 3
Спеціаліст І категорії 4
5. Загальний відділ: 25
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 3
Спеціаліст І категорії 1
Діловод 19
Оператор комп’ютерного набору 1
6. Відділ правового забезпечення та утримання персоналу: 5
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 1
Провідний спеціаліст 2
Спеціаліст І категорії 1
7. Відділ бухгалтерського обліку і звітності: 3
Начальник відділу - головний бухгалтер 1
Головний спеціаліст 2
8. Центр надання адміністративних послуг: 17
Начальник відділу-адміністратор 1
Адміністратор 14
Сектор реєстрації місця проживання та ведення реєстру територіальної громади:
Завідувач сектору-спеціаліст з питань реєстрації місця проживання та ведення реєстру територіальної громади 1
Головний спеціаліст з питань реєстрації місця проживання та ведення реєстру територіальної громади 1
9. Відділ державної реєстрації: 5
Начальник відділу-державний реєстратор 1
Державний реєстратор 3
Діловод 1
10. Господарський відділ: 39
Начальник відділу 1
Завідувач господарства 1
Водій автотранспортних засобів 8
Сторож 10
Опалювач 8
Прибиральник службових приміщень 11
11. Служба у справах дітей: 6
Начальник служби 1
Головний спеціаліст 1
Провідний спеціаліст 1
Спеціаліст І категорії 1
Сектор з питань опіки та піклування:
Завідувач сектору 1
Головний спеціаліст 1
12. Відділ інформаційної діяльності,
комунікацій з громадськістю та організаційної роботи:
4
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 2
Спеціаліст І категорії 1
13. Відділ з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства та благоустрою: 7
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст-бухгалтер 1
Головний спеціаліст 3
Провідний спеціаліст-юрист 1
Спеціаліст І категорії 1
14. Архівний відділ: 3
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 1
Спеціаліст І категорії 1
15. Сектор з питань державного контролю за використанням та охороною земель: 2
Завідувач сектору-державний інспектор 1
Головний спеціаліст - державний інспектор 1
16. Відділ мобілізаційної роботи: 5
Начальник сектору 1
Головний спеціаліст 1
Інспектор з військового обліку 3
Загальна штатна чисельність 149

Секретар міської ради Юлія БОЙКО