ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

LXXIV

Скликання:

VIII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

2

Дата реєстрації:

07.10.2025

Проголосовано:

28.10.2025 13:23:00

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    16
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    1
  • Відсутні
    10

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ДРУК РІШЕННЯ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 2





ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА



ЛУБЕНСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ



Сімдесят четверта сесія восьмого скликання



ПРОЄКТ РІШЕННЯ



28 жовтня 2025 року №



Про внесення змін до структури виконавчого комітету Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області



Розглянувши пропозицію Хорольського міського голови Волошина С.М., керуючись пунктом 5 частини 1 статті 26, пунктом 6 частини 4 статті 42, статтею 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пунктом 3 статті 12 Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування» від 13.01.2005 № 2342-IV, а також приймаючи до уваги службову записку начальника служби у справах дітей від 07 серпня 2025 року №01-09/196, міська рада,



ВИРІШИЛА:




  1. Внести зміни до структури виконавчого комітету Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області, а саме:

    1.1. вивести з 31 грудня 2025 року зі штатної структури служби у справах дітей виконавчого комітету Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області посади:

    – провідний спеціаліст у кількості 1 штатної одиниці;

    – спеціаліст І категорії у кількості 1 штатної одиниці.

    1.2. ввести з 31 жовтня 2025 року до штатної структури служби у справах дітей виконавчого комітету Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області сектор з питань опіки та піклування.

    1.3. визначити наступну структуру сектору з питань опіки та піклування служби у справах дітей виконавчого комітету Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області:

    - завідувач сектору;

    - головний спеціаліст у кількості 1 штатної одиниці.

  2. Затвердити 31 грудня 2025 року загальну чисельність апарату Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області та її виконавчого комітету у кількості 147 штатних одиниць.

    2.1. Затвердити з 31 жовтня 2025 року по 31 грудня 2025 року тимчасову загальну чисельність апарату Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області та її виконавчого комітету у кількості 149 штатних одиниць.

  3. Затвердити Структуру та чисельність апарату Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області та її виконавчого комітету з 01 січня 2026 року в новій редакції (додаток 1).



3.1. Затвердити Тимчасову структуру та чисельність апарату Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області та її виконавчого комітету з 31 жовтня 2025 року по 31 грудня 2025 року (додаток 2).



4. Відділу бухгалтерського обліку і звітності виконавчого комітету Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області привести штатний розпис у відповідність із внесеними змінами.



5. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань регламенту, депутатської діяльності, гласності, законності та соціального захисту населення.



Секретар міської ради                                 Юлія БОЙКО



Додаток 1



до рішення сімдесят четвертої сесії Хорольської міської ради восьмого скликання



від ___.10.2025 №



Структура та загальна чисельність апарату Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області та її виконавчих органів









































































































































































































































































































































п/п
Назва структурного підрозділу та посад Кількість штатних одиниць
1. Керівництво: 14
Міський голова 1
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів 1
Секретар міської ради 1
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету 1
Староста 10
2. Відділ економічного розвитку та інвестицій: 3
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 2
3. Відділ з питань містобудування, архітектури та цивільного захисту населення: 3
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 2
4. Відділ з питань земельних відносин та екології : 8
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 3
Спеціаліст І категорії 4
5. Загальний відділ: 25
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 3
Спеціаліст І категорії 1
Діловод 19
Оператор комп’ютерного набору 1
6. Відділ правового забезпечення та утримання персоналу: 5
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 1
Провідний спеціаліст 2
Спеціаліст І категорії 1
7. Відділ бухгалтерського обліку і звітності: 3
Начальник відділу - головний бухгалтер 1
Головний спеціаліст 2
8. Центр надання адміністративних послуг: 17
Начальник відділу-адміністратор 1
Адміністратор 14
Сектор реєстрації місця проживання та ведення реєстру територіальної громади:
Завідувач сектору-спеціаліст з питань реєстрації місця проживання та ведення реєстру територіальної громади 1
Головний спеціаліст з питань реєстрації місця проживання та ведення реєстру територіальної громади 1
9. Відділ державної реєстрації: 5
Начальник відділу-державний реєстратор 1
Державний реєстратор 3
Діловод 1
10. Господарський відділ: 39
Начальник відділу 1
Завідувач господарства 1
Водій автотранспортних засобів 8
Сторож 10
Опалювач 8
Прибиральник службових приміщень 11
11. Служба у справах дітей: 4
Начальник служби 1
Головний спеціаліст 1
Сектор з питань опіки та піклування:
Завідувач сектору 1
Головний спеціаліст 1
12. Відділ інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю та організаційної роботи: 4
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 2
Спеціаліст І категорії 1
13. Відділ з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства та благоустрою: 7
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст-бухгалтер 1
Головний спеціаліст 3
Провідний спеціаліст-юрист 1
Спеціаліст І категорії 1
14. Архівний відділ: 3
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 1
Спеціаліст І категорії 1
15. Сектор з питань державного контролю за використанням та охороною земель: 2
Завідувач сектору-державний інспектор 1
Головний спеціаліст - державний інспектор 1
16. Відділ мобілізаційної роботи: 5
Начальник сектору 1
Головний спеціаліст 1
Інспектор з військового обліку 3
Загальна штатна чисельність 147


Секретар міської ради Юлія БОЙКО



Додаток 2



до рішення сімдесят четвертої сесії Хорольської міської ради восьмого скликання



від ___.10.2025 №



Тимчасова структура та загальна чисельність апарату Хорольської



міської ради Лубенського району Полтавської області та її виконавчих органів з 31 жовтня 2025 року по 31 грудня 2025 року

















































































































































































































































































































































п/п
Назва структурного підрозділу та посад Кількість штатних одиниць
1. Керівництво: 14
Міський голова 1
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів 1
Секретар міської ради 1
Керуючий справами (секретар) виконавчого комітету 1
Староста 10
2. Відділ економічного розвитку та інвестицій: 3
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 2
3. Відділ з питань містобудування, архітектури та цивільного захисту населення: 3
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 2
4. Відділ з питань земельних відносин та екології : 8
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 3
Спеціаліст І категорії 4
5. Загальний відділ: 25
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 3
Спеціаліст І категорії 1
Діловод 19
Оператор комп’ютерного набору 1
6. Відділ правового забезпечення та утримання персоналу: 5
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 1
Провідний спеціаліст 2
Спеціаліст І категорії 1
7. Відділ бухгалтерського обліку і звітності: 3
Начальник відділу - головний бухгалтер 1
Головний спеціаліст 2
8. Центр надання адміністративних послуг: 17
Начальник відділу-адміністратор 1
Адміністратор 14
Сектор реєстрації місця проживання та ведення реєстру територіальної громади:
Завідувач сектору-спеціаліст з питань реєстрації місця проживання та ведення реєстру територіальної громади 1
Головний спеціаліст з питань реєстрації місця проживання та ведення реєстру територіальної громади 1
9. Відділ державної реєстрації: 5
Начальник відділу-державний реєстратор 1
Державний реєстратор 3
Діловод 1
10. Господарський відділ: 39
Начальник відділу 1
Завідувач господарства 1
Водій автотранспортних засобів 8
Сторож 10
Опалювач 8
Прибиральник службових приміщень 11
11. Служба у справах дітей: 6
Начальник служби 1
Головний спеціаліст 1
Провідний спеціаліст 1
Спеціаліст І категорії 1
Сектор з питань опіки та піклування:
Завідувач сектору 1
Головний спеціаліст 1
12. Відділ інформаційної діяльності,

комунікацій з громадськістю та організаційної роботи:
4
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 2
Спеціаліст І категорії 1
13. Відділ з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства та благоустрою: 7
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст-бухгалтер 1
Головний спеціаліст 3
Провідний спеціаліст-юрист 1
Спеціаліст І категорії 1
14. Архівний відділ: 3
Начальник відділу 1
Головний спеціаліст 1
Спеціаліст І категорії 1
15. Сектор з питань державного контролю за використанням та охороною земель: 2
Завідувач сектору-державний інспектор 1
Головний спеціаліст - державний інспектор 1
16. Відділ мобілізаційної роботи: 5
Начальник сектору 1
Головний спеціаліст 1
Інспектор з військового обліку 3
Загальна штатна чисельність 149


Секретар міської ради Юлія БОЙКО