ОПИС ДОКУМЕНТУ

Підготував:

Центр надання адміністративних послуг

Галузь:

Економіка та інвестиції

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

07.10.2025

ВИСНОВКИ КОМІСІЙ
ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 13
Про внесення змін до Програми розвитку системи надання адміністративних послуг у Хорольській міській раді Лубенського району Полтавської області на 2025-2027 роки

ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

ЛУБЕНСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

сімдесят четверта сесія восьмого скликання

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

23 жовтня 2025 року №

Про внесення змін до Програми розвитку системи надання адміністративних послуг у Хорольській міській раді Лубенського району Полтавської області на 2025-2027 роки

Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рекомендації постійної комісії з питань економічного розвитку, планування бюджету, залучення інвестицій та підприємництва міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Внести зміни у Програму розвитку системи надання адміністративних послуг у Хорольській міській раді Лубенського району Полтавської області на 2025-2027 роки виклавши її в новій редакції (додається).
  2. Організацію виконання рішення покласти на виконавчий комітет Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на комісію з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, інфраструктури та благоустрою та постійну комісію з питань економічного розвитку, планування бюджету, залучення інвестицій та підприємництва.

Міський голова Сергій ВОЛОШИН

Додаток 1

до рішення 74 сесії Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області восьмого скликання від____.10.2025 №______

ПАСПОРТ

Програми розвитку системи надання

адміністративних послуг у Хорольській міській раді на 2025-2027 роки

Зміст заходу Відповідальні за
виконання
Очікуваний результат Обсяг фінансування
Розширення спектру адміністративних послуг, які можна отримати через ЦНАП відділ «Центр надання адміністративних послуг» Збільшення послуг, якими може скористатись громадськість у ЦНАП
Оновлення переліку адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП, при запровадженні нової послуги відділ «Центр надання адміністративних послуг» Забезпечення актуального стану переліків адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП
Проведення аналізу порядку надання адміністративних послуг через ЦНАП з метою їх оптимізації відділ «Центр надання адміністративних послуг» Наявність актуальної інформації про зручність отримання адміністративних послуг громадянами та суб’єктами господарювання. Спрощення, при потребі, процедури надання адміністративних послуг
Отримання ідентифікаторів доступу до Єдиних Державних реєстрів та навчання персоналу керівництво міської ради, відділ «Центр надання адміністративних послуг» Доступ до Єдиних Державних реєстрів
Забезпечення оперативного повідомлення про результати розгляду звернень відділ «Центр надання адміністративних послуг» Забезпечення зворотного зв’язку та інформування суб’єктів звернень про готовність послуги шляхом надсилання СМС повідомлень
Забезпечення працездатності програмного комплексу «Соціальна громада» відділ «Центр надання адміністративних послуг» Забезпечення роботи інтегрованої системи «Соціальна громада»
Придбання робочої станції для видачі посвідчень водія та реєстрації транспортних засобів. керівництво міської ради, відділ «Центр надання адміністративних послуг» Надання послуг щодо реєстрації транспортних засобів та посвідчень водія.
Підтримка в актуальному стані та ведення реєстрів відділ «Центр надання адміністративних послуг» Наявність інформації в актуальному стані
Організація навчання та підвищення кваліфікації адміністраторів ЦНАП відділ «Центр надання адмініст ративних послуг», Обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій (за згодою), Міністерство Цифрової Трансформації Підвищення кваліфікаційного рівня співробітників ЦНАП, їх функціональної мобільності з метою взаємозамінності
Участь у публічних заходах (конференціях, форумах, презентаціях, брифінгах, круглих столах, зустрічах), що стосуються роботи ЦНАП відділ «Центр надання адміністративних послуг» Забезпечення експертної, наукової, інформаційної, матеріальної та іншої підтримки функціонування ЦНАП
Проведення моніторингу якості надання адміністративних послуг у ЦНАП відділ «Центр надання адміністративних послуг», Міністерство Цифрової Трансформації Забезпечення якості прийому суб’єктів звернень
Популяризація ЦНАП. Інформування громадян про послуги, що надаються у ЦНАП, на порталі «Гід з державних послуг». відділ «Центр надання адміністративних послуг» Популяризація та поширення досвіду організації роботи ЦНАП.
Досягнення високого рівня обізнаності населення щодо актуальних послуг.
Робота ЦНАП у напрямку отримання доступу до Порталу Дія посадових осіб - суб’єктів розгляду звернень. відділ «Центр надання адміністративних послуг», суб’єкти розгляду звернень. Зручність отримання адміністративних послуг, забезпечення якості прийому суб’єктів звернень.
Використання мобільного застосунку ДІЯ, як зручного інструмента в роботі ЦНАП відділ «Центр надання адміністративних послуг». Зручність отримання адміністративних послуг, забезпечення якості прийому суб’єктів звернень.
Капітальний ремонт нежитлового приміщення з облаштуванням центру надання адміністративних послуг на вул.Незалежності, 19а в м.Хорол Лубенського району Полтавської області виконавчий комітет Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області забезпечення належних матеріально-технічних умов у ЦНАП для якісного надання адміністративних послуг, забезпечення якості прийому громадян 2074592,00
Технічний нагляд за виконані роботи по робочому проекту Капітальний ремонт нежитлового приміщення з облаштуванням центру надання адміністративних послуг на вул.Незалежності, 19а в м.Хорол Лубенського району Полтавської області виконавчий комітет Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області забезпечення належних матеріально-технічних умов у ЦНАП для якісного надання адміністративних послуг, забезпечення якості прийому громадян 40362,29
Коригування проекту Капітальний ремонт нежитлового приміщення з облаштуванням центру надання адміністративних послуг на вул.Незалежності, 19а в м.Хорол Лубенського району Полтавської області (благоустрій та візуалізація) з експертизою виконавчий комітет Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області забезпечення належних матеріально-технічних умов у ЦНАП для якісного надання адміністративних послуг, забезпечення якості та найкоротших термінів прийому громадян, застосування європейської практики організації робочих процесів у ЦНАП 95000
Роботи по об’єкту «Капітальний ремонт нежитлового приміщення з облаштуванням центру надання адміністративних послуг на вул.Незалежності, 19а в м.Хорол Лубенського району Полтавської області. Коригування». виконавчий комітет Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області забезпечення належних матеріально-технічних умов у ЦНАП для якісного надання адміністративних послуг, забезпечення якості прийому громадян 6342328

Додаток

до рішення 74 сесії восьмого

скликання Хорольської міської

ради Лубенського району

Полтавської області

від ____.10.2025 р. №______

Ресурсне забезпечення Програми розвитку системи надання адміністративних послуг у Хорольській міській раді

на 2025-2027 роки

Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми Етапи виконання
2025 рік
Усього витрат на виконання програми, грн
Обсяг ресурсів усього, у тому числі: 8551882,29 8551882,29
державний бюджет - -
обласний бюджет - -
бюджет Хорольської громади 8551882,29 8551882,29
кошти інших джерел - -

Секретар міської ради Юлія БОЙКО