ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

LXXII

Скликання:

VIII

Статус:

В цілому

Дата прийняття:

20.08.2025 10:48:26

Підготував:

Відділ економічного розвитку та інвестицій

Галузь:

Економіка та інвестиції

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    17
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    3
  • Відсутні
    7

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ

ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ

ТЕКСТ РІШЕННЯ: № 3396

ХОРОЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

ЛУБЕНСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

перше пленарне засідання сімдесят другої позачергової сесії восьмого скликання

РІШЕННЯ

20 серпня 2025 року №3396

Про покладення функцій з управління публічними інвестиціями по Хорольській міській територіальній громаді

З метою забезпечення ефективного, прозорого та підзвітного управління публічними інвестиціями, стратегічного планування та реалізації проєктів розвитку Хорольської міської територіальної громади, відповідно до норм Бюджетного кодексу України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державне прогнозування та планування економічного і соціального розвитку України», Постанов Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2025 року № 294 «Деякі питання розроблення та моніторингу реалізації середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій держави» та №527 «Деякі питання управління публічними інвестиціями» та інших нормативно-правових актів, а також враховуючи рекомендації Міністерства розвитку громад та територій України, міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Покласти функції з управління публічними інвестиціями по Хорольській міській територіальній громаді на Відділ економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету Хорольської міської ради.
  2. Внести зміни до Положення Відділу економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету Хорольської міської ради та викласти його у новій редакції (додається).
  3. Відділу економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету Хорольської міської ради забезпечити координацію, підготовку, оцінку та процес реалізації проєктів, координувати підготовку ініціаторами їх техніко-економічних обґрунтувань, проведення загального моніторингу та здійснення підготовки щорічного звіту про виконання середньострокового плану, налагодити комунікацію з мешканцями громади щодо обговорення пріоритетів та проєктів.
  4. Організацію виконання рішення покласти на виконавчий комітет Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області.
  5. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань економічного розвитку, планування бюджету, залучення інвестицій та підприємництва.

Міський головаСергій ВОЛОШИН

Додаток

до рішення першого пленарного засідання сімдесят другої позачергової сесії Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області восьмого скликання від 20.08.2025 року №3396

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ економічного розвитку та інвестицій

Хорольської міської ради Лубенського району

Полтавської області

Хорол – 2025

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ТА СТРУКТУРА ВІДДІЛУ
    1. Відділ економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області (далі – Відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету, який підпорядковується та є підзвітним і підконтрольним виконавчому комітету Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області та Хорольському міському голові, або особі, яка його заміняє. У поточній діяльності Відділ підпорядковується заступнику Хорольського міського голови з питань діяльності виконавчих органів відповідно до розподілу обов’язків.
    2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», іншими законодавчими актами з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами профільного міністерства та його обласного територіального підрозділу, рішеннями ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями та дорученнями Хорольського міського голови, цим Положенням та іншими нормативними актами чинного законодавства. У своїй діяльності використовує інформаційно-консультативні матеріали, методичні рекомендації Міністерства економіки, довкілля та сільського господарства України, Міністерства Фінансів України та Міністерства розвитку громад на території України.
    3. До складу Відділу входять:
  • начальник;
  • 2 головні спеціалісти.
  1. Відділ не є юридичною особою.
  1. ЗАВДАННЯ ТА ПОВНОВАЖЕННЯ ВІДДІЛУ
    1. Основними завданнями Відділу є:
      1. Реалізація повноважень виконавчого органу ради громади у сфері соціально-економічного розвитку громади, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими нормативними актами.
      2. Розробка та опрацювання в межах своїх повноважень проектів нормативно-правових актів та актів органів та посадових осіб місцевого самоврядування у сфері управління публічними інвестиціями на місцевому рівні.
      3. Розробка проекту Програми соціально-економічного розвитку громади та подання її на затвердження ради громади.
      4. Моніторинг стану виконання програм та організація збору інформації від розпорядників коштів, підготовка проекту рішення про виконання стратегічних та поточних програм соціально-економічного розвитку громади.
      5. Розробка проектів Стратегії розвитку громади, інвестиційного плану, інших планувальних документів у сфері своїх повноважень та подання їх на розгляд і затвердження громади.
      6. Розробка Середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій громади та подання його на затвердження виконавчого комітету.
      7. Моніторинг стану виконання проектів та програм середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій громади.
      8. Розробка Паспорту Хорольської міської територіальної громади.
      9. Сприяння зовнішньоекономічним зв’язкам підприємств, установ та організацій, громадським організаціям, розташованих на території громади, незалежно від форм власності.
      10. Сприяння співробітництву з міжнародними організаціями, установами, підприємствами та іншими іноземними суб’єктами господарювання.
      11. Сприяння залученню інвестицій у економіку громади.
      12. Сприяння та розвиток корпоративного партнерства з підприємствами, установами та організаціями, розташованих на території України.
      13. Забезпечення організації і здійснення проектної діяльності громади в рамках участі в міжнародних, державних, регіональних конкурсах, проектах, грандах.
      14. Розгляд пропозицій щодо залучення коштів в рамках реалізації проектів європейських та міжнародних структур, які надійшли до Хорольської міської ради.
      15. Реалізація політики співробітництва громад.
      16. Забезпечення розвитку відносин громади з містами-побратимами (громадами-побратимами) з інших регіонів України та з іншими адміністративно-територіальними одиницями іноземних країн.
      17. Планування, організація і проведення публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно чинного законодавства України у сфері здійснення публічних закупівель.
      18. Забезпечення здійснення державної регуляторної політики в межах повноважень, що належать органам місцевого самоврядування.
      19. Забезпечення тарифної політики в громаді (встановлення та корегування тарифів на житлово-комунальні послуги суб’єктів господарювання усіх форм власності).
      20. Забезпечення заходів з реалізації місцевих, регіональних і державних програм з розвитку малого і середнього підприємництва.
    2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
      1. Сприяє створенню сприятливих умов для розвитку міжнародного співробітництва та реалізації євроінтеграційної політики на рівні громади.
      2. Забезпечує реалізацію партнерських проектів та програм.
      3. Вносить пропозиції щодо залучення коштів в рамках реалізації проектів європейських та інших міжнародних структур, які надійшли до Хорольської міської ради.
      4. Забезпечує організацію планування, підготовку та реалізацію публічних інвестиційних проектів на місцевому рівні та програм публічних інвестицій на місцевому рівні відповідно до цілей та завдань, визначених відповідними документами стратегічного планування, а також відповідно до середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій територіальної громади та забезпечує від імені міської ради належну організації роботи щодо публічних інвестиційних проектів та програм у Єдиній інформаційній системі управління публічними інвестиційними проектами.
      5. Здійснює подання публічних інвестиційних проектів, які включені до єдиного проектного портфеля публічних інвестицій територіальної громади та потребують співфінансування з державного (обласного) бюджету до обласної державної адміністрації для проведення галузевої (секторальної) експертної оцінки на регіональному рівні.
      6. Розробляє прогнози комплексного економічного і соціального розвитку громади, сприяє створенню умов для ефективної роботи підприємств, установ, організацій, підприємців, що діють у громаді, всіх форм власності.
      7. Визначає основні напрямки інвестиційної політики в громаді, розробляє заходи, спрямовані на залучення внутрішніх та зовнішніх інвестицій та кредитних ресурсів для розвитку економічного потенціалу громади.
      8. Забезпечує виконання державної, регіональної та програми громади з питань розвитку малого бізнесу, регуляторної політики.
      9. Забезпечує реалізацію державної тарифної політики.
      10. Готує проекти актів міської ради, її виконавчих органів і міського голови, в т.ч. нормативно-правових актів, та проводить їх експертизу в межах повноважень Відділу.
      11. Забезпечує контроль за виконанням рішень ради громади, виконавчого комітету, розпоряджень голови громади з питань, що належать до компетенції Відділу.
      12. Готує чи ініціює підготовку проектів розвитку громади для подання на отримання фінансування з Державного фонду регіонального розвитку, програм міжнародної технічної допомоги, подає пропозиції до проектів розвитку регіону під час їх підготовки.
      13. Вживає заходів для забезпечення збалансованого економічного та соціального розвитку відповідної території, ефективного використання природних, трудових і фінансових ресурсів.
      14. Сприяє громадським організаціям у підготовці документів для участі у міжнародних та вітчизняних конкурсах, проектах, грантових програмах, спрямованих на розвиток територіальної громади.
      15. Здійснює розгляд проектів планів структурних підрозділів, підприємств і організацій, які належать до комунальної власності територіальної громади, з правом внесення до них зауважень і пропозицій.
      16. Забезпечує подання до районних, обласних рад необхідних показників та внесення пропозицій до програм соціально-економічного та культурного розвитку відповідно районів і областей, а також до планів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, розташованих на відповідній території, з питань, пов'язаних із соціально-економічним та культурним розвитком території, задоволенням потреб населення.
      17. Розглядає питання щодо залучення на договірних засадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, до участі в комплексному соціально-економічному розвитку громади, забезпечує координацію цієї роботи на території громади.
      18. Розглядає питання щодо розміщення на договірних засадах замовлень на виробництво продукції, виконання робіт (послуг), необхідних для територіальної громади, на підприємствах, в установах та організаціях.
      19. Забезпечує здійснення державної регуляторної політики в межах та у спосіб, встановлені Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
      20. Забезпечує розгляд і узгодження планів підприємств, установ та організацій, що не належать до комунальної власності, відповідних територіальних громад, здійснення яких може викликати негативні соціальні, демографічні, екологічні та інші наслідки, підготовка до них висновків і внесення пропозицій до відповідних органів.
      21. Розглядає питання щодо укладення і забезпечення виконання у встановленому законодавством порядку договорів з іноземними партнерами на придбання та реалізацію продукції, виконання робіт і надання послуг.
      22. Забезпечує сприяння зовнішньоекономічним зв'язкам підприємств, установ та організацій, розташованих на відповідній території, незалежно від форм власності.
      23. Здійснює сприяння у створенні на основі законодавства спільних з іноземними партнерами підприємств виробничої і соціальної інфраструктури та інших об'єктів; залучення іноземних інвестицій для створення робочих місць.
      24. Організовує забезпечення на відповідній території в межах наданих повноважень реалізації міжнародних зобов'язань України.
      25. Забезпечує встановлення в порядку і межах, визначених законодавством, тарифів на побутові, комунальні (крім тарифів, які встановлюються Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг), транспортні та інші послуги.
      26. Здійснює відповідно до закону контроль за дотриманням цін і тарифів.
      27. Забезпечує організацію місцевих ринків, ярмарків, сприяє розвитку всіх форм торгівлі.
      28. Здійснює заходи щодо розширення та вдосконалення мережі підприємств торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування, розвитку транспорту і зв'язку.
      29. Здійснює контроль за дотриманням законодавства щодо захисту прав споживачів.
      30. Забезпечує встановлення за погодженням з власниками зручного для населення режиму роботи розташованих на відповідній території підприємств, установ та організацій сфери обслуговування незалежно від форм власності.
      31. Здійснює розгляд звернень громадян та прийом громадян з питань, що належать до компетенції Відділу.
      32. Забезпечує реалізацію державної політики у сфері публічних закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок коштів державного, регіонального і місцевого бюджету.
      33. Здійснює інші повноваження, покладені на Відділ відповідно до чинного законодавства.
    3. Відділ має право:
      1. Залучати спеціалістів інших структурних підрозділів, підприємств, установ та організацій, об'єднань громадян (за погодженням їхніх керівників) для розгляду питань, що належать до його компетенції.
      2. Одержувати у встановленому порядку від структурних підрозділів ради громади, органів статистики, підприємств, об'єднань, установ і організацій інформацію, необхідну для виконання передбачених цим Положенням завдань і функцій.
      3. Розглядати пропозиції підприємств і організацій з питань розвитку економіки і прогнозування.
      4. Здійснювати контроль за додержанням підприємствами, установами, організаціями, а також громадянами вимог законодавства та нормативних актів з питань, що належать до його компетенції.

3. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ВІДДІЛУ

3.1. Структура, чисельність працівників, кошторис та Положення про Відділ затверджується Хорольською міською радою.

3.2. Діяльність Відділу здійснюється на основі перспективного та поточних планів роботи. Спеціалісти Відділу працюють на основі плану роботи відділу та індивідуальних планів роботи.

3.3. На період відпустки або на час відсутності начальника Відділу його обов'язки виконує працівник Відділу відповідно до розпорядження Хорольського міського голови.

3.4. У своїй діяльності Відділ взаємодіє з іншими виконавчими підрозділами Хорольської міської ради, підрозділами обласної та районної державних адміністрацій, територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади, також з підприємствами, установами, організаціями, об'єднаннями громадян.

3.5. У своїй діяльності Відділ взаємодіє з іншими виконавчими підрозділами ради, територіальними органами виконавчої влади, установами, організаціями та об'єднаннями громадян.

4. ПРАВОВИЙ СТАТУС НАЧАЛЬНИКА ВІДДІЛУ, ЙОГО ПРАВА І ОБОВ'ЯЗКИ

4.1. Відділ очолює начальник, якого призначає на посаду та звільняє з посади Хорольський міський голова відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».

4.2. Начальник Відділу:

4.2.1. Здійснює загальне керівництво діяльністю Відділу.

4.2.2. Узгоджує посадові обов'язки працівників Відділу.

4.2.3. Координує роботу Відділу з іншими виконавчими органами ради громади.

4.2.4. Забезпечує у межах своєї компетенції контроль за станом справ у сфері діяльності Відділу, вживає необхідних заходів до їх поліпшення.

4.2.5. Підтримує зв'язки з відповідними відділами та управліннями виконавчих комітетів рад інших громад з питань обміну досвідом.

4.2.6. Бере участь у засіданнях ради громади, виконавчого комітету, нарадах голови громади у разі розгляду питань, що належать до компетенції Відділу.

4.2.7. Розподіляє обов'язки між працівниками Відділу, очолює і контролює їх роботу. Контролює стан трудової та виконавчої дисципліни у Відділі.

4.2.8. Контролює стан трудової та виконавчої дисципліни у Відділі.

4.2.9. Виконує інші доручення керівництва виконавчого комітету Хорольської міської ради, пов'язані з діяльністю Відділу.

4.3. Начальник Управління здійснює й інші повноваження відповідно до покладених на нього завдань окремими рішеннями ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями Хорольського міського голови.

4.4. Начальник Відділу повинен знати: закони України, які стосуються діяльності Відділу, укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, конвенції, стандарти та рекомендації міжнародних організацій з питань економіки; порядок підготовки та внесення проектів нормативно-правових актів; сучасні методи управління персоналом; основи економіки, ринку праці, трудового законодавства, психології праці; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби; ділову мову, державну мову.

4.5. Кваліфікаційними вимогами до посади начальника Відділу є наявність вищої освіти економічного або юридичного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра та стажу роботи за фахом на державній службі та в органах місцевого самоврядування на керівних посадах чи на керівних посадах в інших сферах управління не менше 2-х років.

5. ПРАВА І ОБОВ'ЯЗКИ ПРАЦІВНИКІВ ВІДДІЛУ

5.1. Працівники Відділу мають право:

5.1.1. Користуватися правами і свободами, які гарантуються громадянам України Конституцією та законами України.

5.1.2. На повагу особистої гідності, справедливого і шанобливого ставлення до себе з боку керівників, співробітників і громадян.

5.1.3. На своєчасну оплату праці залежно від займаної посади, якості, досвіду та стажу роботи.

5.1.4. На здорові, безпечні та належні для високопродуктивної роботи умови праці.

5.1.5. На соціальний і правовий захист.

5.1.6. Брати участь у розгляді питань і прийнятті рішень у межах своїх повноважень.

5.1.7. Вимагати затвердження керівником чітко визначеного обсягу службових повноважень за посадою.

5.1.8. Користуватися іншими правами відповідно до чинного законодавства України.

5.2. Працівники Відділу зобов'язані:

5.2.1. Дотримуватися Конституції України, законів та інших актів законодавства України.

5.2.2. Працювати чесно і сумлінно, своєчасно і точно виконувати розпорядження, накази, доручення керівництва, використовувати весь робочий час для продуктивної праці, додержуватися трудової дисципліни, вимог нормативних актів про охорону праці, дбайливо ставитися до майна ради громади та її виконавчих органів.

5.2.3. Вживати заходів для негайного усунення причин та умов, що перешкоджають або ускладнюють нормальне виконання функціональних обов'язків.

5.2.4. Підвищувати продуктивність праці, знати Конституцію України, законодавство з питань місцевого самоврядування, державної служби, розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян.

5.2.5. Утримувати своє робоче місце в чистоті, дотримуватися установленого порядку зберігання матеріальних цінностей, документів, оргтехніки, здійснювати економію енергетичних ресурсів, додержуватися чистоти в адміністративній будівлі.

5.2.6. Поводити себе гідно, додержуватися моральних і етичних правил у взаємовідносинах із співробітниками та відвідувачами.

5.2.7. Дотримуватися прав і свобод людини і громадянина.

5.2.8. Постійно вдосконалювати організацію своєї роботи, підвищувати професійну кваліфікацію.

5.2.9. Проявляти ініціативність, творчість у роботі.

5.2.10. Дотримуватись обмежень, передбачених законодавством, щодо служби в органах місцевого самоврядування.

5.2.11. Підтримувати авторитет ради громади та виконавчих органів.

5.2.12. Зберігати державну таємницю, інформацію про громадян, що стали їм відомі у зв'язку з виконанням службових обов'язків, а також іншу інформацію, яка, згідно із законодавством, не підлягає розголошенню.

5.2.13. Не допускати дій та бездіяльності, які можуть зашкодити інтересам місцевого самоврядування та держави.

5.2.14. Проходити атестацію як посадові особи місцевого самоврядування відповідно до вимог чинного законодавства.

5.2.15. Суворо дотримуватися вимоги щодо заборони паління в приміщеннях (на робочих місцях, у кабінетах та у місцях загального користування).

5.3. Працівники виконують й інші обов'язки відповідно до чинного законодавства України.

5.4. Посадовим особам органу місцевого самоврядування забороняється:

5.4.1. Брати участь у діях, що суперечать національним інтересам України.

5.4.2. Вчиняти дії, що можуть бути розцінені як використання свого службового становища в корисних цілях, а також дії, які, відповідно до чинного законодавства, вважаються корупційними.

5.4.3. Виявляти всупереч інтересам справи, упередженість або прихильність до будь-якого підприємства, установи, організації, об'єднання громадян або конкретної особи.

5.4.4. Приймати дарунки чи послуги від фізичних або юридичних осіб у зв'язку зі своєю службовою діяльністю.

5.4.5. Брати участь у страйках.

6. ФІНАНСОВЕ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ВІДДІЛУ

6.1. Відділ фінансується за рахунок коштів бюджету Хорольської громади, виділених на його утримання.

6.2. Відділ володіє і користується майном, що знаходиться в його оперативному управлінні. Розпорядження майном здійснюється відповідно до положень чинного законодавства України.

6.3. Оплата праці працівників Відділу здійснюється відповідно до чинного законодавства.

  1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПОСАДОВИХ ОСІБ ВІДДІЛУ
    1. Працівник Відділу, який не вжив передбачених цим Положенням заходів до усунення порушень законодавства, що призвели до негативних економічних наслідків, ущемлення прав і законних інтересів працівників, несе відповідальність в установленому законодавством порядку.
    2. За порушення трудової та виконавчої дисципліни працівники Відділу притягуються до відповідальності згідно з чинним законодавством України.
  2. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
    1. Покладення на Відділ обов'язків, не передбачених цим Положенням, і таких, що не стосуються питань фахової діяльності Відділу, не допускається.
    2. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться Хорольською міською радою Лубенського району Полтавської області відповідно до чинного законодавства.
    3. Реорганізація чи ліквідація відділу здійснюється на підставі рішення Хорольської міської Лубенського району Полтавської області відповідно до вимог чинного законодавства України.

Секретар міської ради Юлія БОЙКО